fredag 14 december 2012

Identiteskris - episod blogg

God afton bästa läsare!

Sedan det att kulturbloggen öppnade dörrarna för allmänheten så har jag varit fast beslutad om att inte skriva om mitt eget liv i någon stor utsträckning. Om folk vill veta vad jag håller på med så får man helt enkelt vara en del av mitt liv, eller också kan man fråga. Nu då jag de senaste inläggen har laddat upp en bild väldigt lågkvalitativa bilder på mina utstyrslar så börjar jag ana ugglor i mossen.

Jag har blivit en lat bloggare. Kulturbloggen är inte det den borde vara, och jag hoppas att ni ursäktar. Visst skulle det vara enkelt att bara varje dag ta en bild framför spegeln och säga, här är jag och här är mina kläder, här har ni ett tips och jag tycker om er! Men kulturbloggen handlar inte om det.

Eftersom det är december och tiden är mycket knappare än vanligt så är det i och för sig alldeles förståeligt att inläggens frekvens och kvalité har sjunkit. Och jag hoppas att det är tillfälligt, och med min kamera på väg från reparationen så kan vi bara hoppas att det tar sig så småningom.

Men eftersom jag lider av något som man brukar kalla för dubbelmoral så tänker jag ändå ladda upp en bild på dagens utstyrsel. Tredelad kostym med lila slips, enkelt och funktionellt. Efter en vecka av smoking, frack och mörk kostym så kändes det (tro det eller ej) väldigt avslappnat med tredelad kostym.

Tack och förlåt, här är jag igen.

Min adjö-hälsning är i afton inte bara tomma ord utan jag menar det verkligen.

Tackar som läser! Också, mer är på kommande.

3 kommentarer:

  1. Jag fortsätter nog läsa fast jag bara får se dina kostymer! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt! Och du får nog se mera med jämna mellanrum.

      Radera
  2. "Outfit of the day" kan vara nog så trevligt. En bild säger mer än tusen ord...

    SvaraRadera