onsdag 9 januari 2013

En bild

God morgon bästa läsare!

I går kväll var jag ute på en fotorunda, sådana tog jag med jämna mellanrum förr i tiden. Men eftersom min kamera har varit i oskick har det inte blivit mycket av den varan de senaste åren.

Det som alltid har varit ett problem för mig med att fotografera är att jag inte finner inspiration till att fotografera. Dock anser jag mig tämligen kunnig inom området men eftersom det känns rätt så torrt att fota så känns det som att min utveckling har stått still väldigt länge (det kan ju ha att göra med att jag har varit kameralös ett par år).

Under kvällens runda togs det ett femtiotal bilder på ingenting. Jag hoppas att denna bild får illustrera vad fotografering för mig mycket handlar om: att göra det ointressanta intressant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar